Najlepšie prežitý týždeň na tábore

22.08.2012 22:31

Ked sme boli v autobuse,cestovali bola to velmi dlha cesta. Užzmi potom bolo aj dlho keďže som sa nudila, ale potom ma Pali, Linda a jarko zavolali že či si s nimi nezahrám karty. A zahrala som si s nimi. Vizeralo to na nekonečnú hru ale bola to sranda. Keď sme konečne docestovali, tak sme sa išli vybaliť. A potom nám prezradili informácie ako napríklad čo nás čaká ráno.

Na druhý deň sme boli na kúpalisku Čajka. Bolo to perfektné kúpalisko. O niekoľko dní sme potom boli v meste na nákpoch a musím povedať, že Bojnice sú naozaj pekné mesto. 

Bola som unesená s malého Adamka, ktorý mal nevičerpateľné množstvo energie. Na tábore som si zahrala aj stolný futbal. Nevedela som to moc hrať, ale aspoň bola sranda. Skamarátila som sa s troma babami - Naráliou, Vameskou a Veronikou. Sú strašne super a mám ich rada. Sú to dobré baby, je s nimi sranda a dalo sa s nimi aj dobre poekcať. 

A jazdenie na koni? Je to moja obľúbená činnosť. Pre mňa to nebolo nič nové lebo chodím jazdím na jazdecký krúžok. Jediný rozdiel bol v tom, že ja jazdím na veľkom koni. Volá sa Lenka a všeličo na ňom robím. Baví ma to. 

Ani mne, ani Natálii sa nechcelo ísť domov. Bolo nám tam strašne dobre. Ďakujem úsmevákom,.že som s nimi mohla prežiť tú srandu. Aj preto som sa možno zamyslela nadd tým čo mám na úsmeve rada a za čo som mu vďačná.

Na Úsmeve mám rada úplne všetko a som rada, že som iho mala možnosť lepšie spoznať. Pracujú tam skvelí ľudia Lenka, Milka, Pali, Janka, Zuzka, Jarko, Viktor, proste všetci. Sú to fantastickí ľudia a som veľmi rada, že som ich spoznala. Som vďačná za to, že som mohla byť s nimi na tábore, víkendovke, skrátke všade kde sme boli.

Otváram svoje veľké srdce do neba, Úsmev mi otvára bránu do života. Úsmevu som vďačná za to, že som s ním prežila najkrajší čas. K Bohu sa budem modliť za vás každý deň, aby sa vám darilo vždy a stále.

Simonka Jakubíková