Tábor v Bojniciach očami redaktorky Dominiky Šarkányovej

12.09.2012 22:07

Bude pre mňa trošku ťažké opísať priebeh tohto tábora, pretože polovicu času som preležala v posteli, ale ako každý príbeh aj tento by som mala začať od začiatku. Ubytovali nás v príjemnom prostredí v drevených chatkách. Bola to veľká zmena pretože bývame na ubytovni. Strava bola celkom fajn, ale predsa bola iná ako varí moja mama a preto mi nie vždy chutila. Prvý deň sme spoznávali okolie Hrabovky, určovali si pravidlá a zaviedli bodovanie. Ako v každom tábore tak ani tu nechýbala pastovačka.

Chalani nemali nad nikým zľutovanie, ušlo sa aj mne. Mali sme tam super stolný futbal. Veľmi ma to bavilo, dokonca sme mali aj turnaj. Boli sme na kúpalisku, kde som už naberala pocit, že sa so mnou niečo deje. Po príchode na chatku to začalo - 4 dni utrpenia. Bolo mi strašne zle mala som nejakú chrípku. Keď som sa konečne prebrala, zistila som, že mi ostáva strašne malo času, aby som si tábor vychutnala. Ostávajúci čas som si naplno užívala. Jazdila som prvý krát na v živote na koni, bol to neopísateľný pocit. Boli sme aj v ZOO, kde ma najviac zaujali slony. To sa nevidí každý deň. „BOLI OBROVSKÉ“! Behali sme po Bojniciach a vymetali trhy. Spravili sme si aj súťaž o kráľovnú krásy. A viete čo? Vyhrala som 1. miesto. Vychovávatelia boli na nás veľmi dobrý, dokonca spravili Katke oslavu narodenín. Snažili sa každý deň vyhovieť vyše 18 deťom, čo vždy nemali ľahké. Až pri odchode domov sme si všetci uvedomili, ako nám tam bolo dobre. Po príchode na ubytovňu nás rodičia čakali vonku.

Ešte raz by som touto cestou chcela poďakovať hlavne Zuzke, že mi umožnila zúčastniť sa tohto super tábora. Z celého srdca ti ďakujem Zuzka.

Dominika Šarkányová
Redaktorka Fun Club Fortuna