Katarína Veseková: Do dobrovoľníckych aktivít sa zapájam veľmi rada

29.05.2010 20:11

Bolo presne 16.apríla a ako každý rok v tento deň som bola zahrnutá do zbierky “Liga proti rakovine“.

Spolu s novými žiakmi (prvákmi), ktorých som dovtedy nepoznala sme sa pustili do oslovovania ľudí. Dominika, ktorú som vtedy spoznala ako nové dievča z našej školy mi spomínala o jej dobrovoľníckych aktivitách na úsmeve a spýtala sa ma či by som sa nechcela stať dobrovoľníčkou aj ja. Porozprávala mi do akých aktivít sa ako dobrovoľníčka zapája keďže rada pomáham druhým a dobrovoľníctvo je jedna z možností kde sa môžem realizovať, začala som uvažovať nad tým že sa dobrovoľníčkou stala aj ja.

O týždeň neskôr ma Dominika zobrala prvý krát za deťmi a mne sa to veľmi zapáčilo. V ten deň sme spolu s ostatnými dobrovoľníkmi zobrali naše deti do ZOO. Kolektív dobrovoľníkov ma bez problémov zobral medzi seba, čo ma veľmi príjemne prekvapilo. Bola som milo prekvapená koľko voľného času trávia s deťmi z Fortuny. Vďaka neustálym novým nápadom našich dobrovoľníkov majú deti o zábavu postarané a nemusia sa báť nudného stereotypu. Nie som síce na úsmeve príliš dlho ale dúfam, že to bude stále krajšie a krajšie. Verím, že toho spolu ešte veľmi veľa zažijeme a že sa mi podarí aspoň trocha pomôcť tým ktorí našu pomoc potrebujú.

Katarína „Meduzka“ Veseková