Dominika Kubovičová: Moje začiatky a prvé odhodlanie pracovať s detičkami

08.10.2011 16:49

Celé sa to začalo veľkým snom, pomáhať deťom v núdzi, možno aj preto, že že my sme s mamou tiež boli v núdzi a tiež nám pomáhali, za čo som veľmi vďačná. Mojou veľkou inšpiráciou bola naša špeciálna pedagogička teta Hanka, ktorú som ako malá navštevovala kvôli problémom v učení, no aj kvôli úzkosti ktoru som trpela. Ona mi veľmi pomohla preto so msa rozhodla pomáhať deťom aj ja. Bez nej by som nevedela čo s plačúcim dieťaťom a ani to, ako veľmi pomáha deťom láska, rozprávanie a objatie.

S deťmi som začala robiť 4 roky dozadu a ke´dže som mala iba 14 a na Úsmeve môže byť človek dobrovoľníkom, alebo anjelom od 16. rokov, pracovala som pod vedením vychovávateľov detského domova, ktorí ma veľa naučili. Mali sme tam deti od 1 do 3. rokov, ktoré sú dnes v profesionálnych rodinách a veľmi mi chýbajú.

Teraz pracujem v nízkoprahovom klube pre deti a mládež Fun Club Fortuna, kde máme trošku staršie a jemnee problémové deti. Pri práci s deťmi mi pomáha aj náš anjelsky tím, ktorý tu treba spomenúť preto, že sú to perfektní ľudia a s veľkým srdcom. V tomto klube sa nažíme rozvíjať zručnosti a talenty detí, hráme sa spolu hry, kreslíme si a robíme to čo ich baví...

Ukončila by so mto asi tím, že v mene celého tímu by so msa chcela poďakovať perfektným ľuďom z Úsmevu za to, že nám túto perfektnú prácu umožňujú. ĎAKUJEME.

Vaša anjelka Dominika